.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقبال از ارکسترملی در ساری باشکوه بوده است
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، گسترش مقوله های فرهنگی فاخر را از برنامه های دولت یاد کرد و استقبال از اجرای ارکستر ملی در ساری را باشکوه دانست.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی صبح شنبه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی همایش ملی ملاعلی و شیخ آقا حسن فاخری در چالوس با تبریک به مناسبت دهه کرامت با اشاره به اینکه دولت بر گسترش مقوله های فرهنگی فاخر تاکید دارد گفت: با روی کار آمدن دولت، حوزه فعالیت های فرهنگی در استان از گستردگی و تنوع بهتر و بیشتری برخوردار شده است.

یونسی، برگزاری ارکستر ملی سمفونیک ایران را از برنامه های فاخر فرهنگی برشمرد و گفت: این نشان می دهد که دولت به گستره حوزه فرهنگ فاخر توجه ویژه ای کرده است.

وی استقبال باشکوه مردم مازندران از اجرای ارکستر ملی در ساری را نشان دهنده علاقمندی مردم استان به حوزه فرهنگ برشمرد و گفت: در مازندران برنامه های هفته فرهنگی در شهرستان های مختلف در حال برگزاری است.

وی از ویژگی های برجسته ایرانیان را راستی و حقیقت یاد کرد و گفت: اندیشمندان و مفاخر از سرمایه های ما هستند و باید به نسل نو معرفی شوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ادامه داد: قلم در زمان عصیان سر برآستان ظلم فرود نمی آورد و به تریبون محرومان و آزادگان جامعه تبدیل می شود، اما گاهی این هنر زیبا خود را به بهای ناچیزی می فرشد و کاتب مکتب دروغین می شود و منابع صاحبان را جستجو می کند و به عامل ریا، دروغگویی و هتاکی تبدیل می شود.

وی از قلم به عنوان زبان عقل و حساس آدمی یاد کرد و گفت: قلم زبان دوم آدمی است و حثیثت و هویت انسان به شمار می رود و می تواند معجزه جاودانی قلمداد شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.